سلامی مجدد دوباره!خوبین؟
با اوضاع کرونایی چه میکنین؟کرونا نخوردتتون؟
چقدر وبلاگ های همه سوت و کور شده یه سریام پاک شدن
دلم چقدر برا اون زمانا تنگ شده.هر چی از زمانی بچگی دور تر
شدیم همه چیز بیشتر عوض شد.
راستی انیمه توکیو رونجرز رو دیدین؟
.
とびだせどうぶつの森 フルーツ
دریافتـــ کد های موس برآی وِبلآگ
کـ ـُ ـد هـ ـ ـآیِ قـ ـ ـآلِـ ـِ ـب